Een goed ontwerp grijpt aandacht, daagt uit, informeert of is gewoon functioneel. Hoe dan ook, we stellen wél een duidelijke richtlijn voor al onze ontwerpen: het moet de boodschap overbrengen. Met veel creativiteit, inventiviteit en nuchterheid kijken we naar wat er wel en niet bij die boodschap past. De in platte tekst aangeleverde communicatieboodschap wordt omgetoverd tot iets dat leeft, een choreografisch samenspel van kleur en vorm, beeld en compositie. Alles draagt bij aan het einddoel: zorgen dat de boodschap bij de doelgroep zo goed mogelijk overkomt.
Naast het overbrengen van de boodschap, moet een ontwerp ook uitdagen, prikkelen of aan het denken zetten. We schuwen het niet om nét even verder te denken en unieke invalshoeken uit te proberen. We zorgen ervoor dat het ontwerp opvalt en niet snel wordt vergeten. Bovendien durven we kritisch te kijken, naar onszelf en ons ontwerp. Een ontwerp is een zoektocht waar we graag de klant bij betrekken. Dan komen alle ingrediënten bij elkaar en zie je gewoon dat het klopt.
“Als je naar een goed ontwerp kijkt, voel je meteen dat het klopt.”
Ons specialisme is identity-, event- en webdesign én alles wat daar tussen zit. Zowel voor drukwerk als online zijn we op de hoogte van de nieuwste technieken en mogelijkheden. Gedurende het hele ontwerpproces houden we onze opdrachtgevers op de hoogte door middel van moodboards, concepten, prototypes en 3D visualisaties, zodat we snel kunnen zien of we de juiste weg zijn ingeslagen.