Een zwoele zomeravond onder een strakblauwe Flevolandse hemel. Hoeveel mooier nog had het decor voor het KWOOT festival kunnen zijn? Met ruim 175 gezellige en enthousiaste gasten hebben we een fantastische avond gehad.
Tijdens de voorbereidingen voor ons jubileumfeestje waren we het er meteen over eens: het moet een activiteit worden waar iedereen zichzelf kan zijn, vrij kan denken en praten en vanuit een liberale gedachte mag kijken naar de status quo. Gemoedelijk, gezellig, muzikaal, een vleugje culinair en vooral inspirerend. Al snel zaten we op het spoor van ‘Woodstock’ om meteen door te schakelen naar ons eigen festival ‘KWOOTSTOCK.’
Dat ‘KWOOTSTOCK’ is geworden wat we ervan hadden verwacht, komt vooral door de leuke gasten die we mochten ontvangen. Klanten, leveranciers, relaties, vrienden en familie. Met sommigen werkten we in 1988 al samen; destijds nog als 100% tekstbureau. De 30 jaar ontwikkelingen die binnen KWOOT volgden, lopen parallel aan de ontwikkelingen in marketing en communicatie. Soms liepen we voorop, soms volgden we ze op de voet. Maar altijd in het belang van een krachtige boodschap die de doelgroep verdient.
Bekijk hier de aftermovie: