Storytelling in een nieuw design

De tweejaarlijkse Agritechnica in Hannover is dé internationale beurs voor de landbouwmechanisatie. Bij uitstek de plek om de nieuwe huisstijl van Zuidberg te introduceren. In een prettige samenwerking in het voortraject zijn we met Zuidberg de uitdaging aan te gaan om de verschillende bedrijfsonderdelen (tracks, fronthef, transmissies, staal én veel kennis) één gezicht te geven. We hebben er voor gekozen om tijdens de beurs hierop een voorsprong te nemen door een compleet nieuwe stand te ontwikkelen met de nieuwe huisstijl hier in verwerkt.

Naast de signing voor de stand hebben we ingezet op storytelling: het probleem van de bodemverdichting, wat absoluut een actueel thema is. Zuidberg riep de boeren op om in actie te komen, net als zij zelf doen. Want niets doen is geen optie. We hebben dit tot uiting gebracht door een video te ontwikkelen met deze boodschap er in verwerkt, afgewisseld door een live presentatie op de beurs. De échte bodemprofessionals konden zich inschrijven om actief mee te denken.